Vi har infört nytt låssystem!

Vi använder oss av ett nytt låssystem till klubbstugan. Du kan köpa en personlig tagg för 100 kronor, dessa pengar får du tillbaka om du i framtiden väljer att lämna tillbaka taggen. Har du en nyckel till klubbstugan sedan tidigare så kan du lämna in den och betala endast 50 kronor för taggen. Fyll i formuläret bredvid om du vill köpa en tagg, så kontaktar kassören dig om när ni kan träffas.

Om du väljer att inte förnya ditt medlemskap i Matfors Brukshundklubb kommer din tagg att inaktiveras, det är endast medlemmar som får köpa och använda sin tagg. Väljer du att sedan förlänga ditt medlemskap kan du använda samma formulär och säga till om att du vill få den aktiverad igen.

Vill du bli medlem hos oss och få tillgång till klubbstugan och vårt träningsmaterial? Läs mer nedan om hur du blir medlem!