Beställning av klubbkläder

Nu kan du handla klubbkläder i vår egen shop hos Arrak Outdoor! Som medlem har du 15% rabatt på ordinarie pris.
Här ser du utbudet.

Du kan även köpa klubbkläder hos Backmarks på Gärdevägen 6. Välj vilket plagg du vill och få klubbtrycket gratis!  De har ett stort utbud av ytterkläder, hoodies och fleecetröjor, mössor, byxor osv. Du kan kika på www.backmarks.com för att se deras utbud.

Hur går det till?
Du åker till Backmarks, provar och väljer ut de kläder du vill ha, berättar för personalen var du vill ha ditt tryck och i vilken färg (trycket finns i svart och vitt) och sedan betalar du dina kläder på plats. Klubben betalar kostnaden för ditt tryck
Vill du ha ditt och din hunds namn på dina kläder så går det att lösa men då får du själv stå för kostnaden för det trycket. Prata med personalen på Backmarks så hjälper de dig.

Du kan även köpa kläder på andra ställen och ta med dig till Backmarks för att få tryck på dem, dock tillkommer en kostnad per plagg på 100kr plus moms.

För att få använda vårt tryck och få det gratis behöver du ha ett aktivt medlemskap i Matfors Brukshundklubb. Vill du bli medlem och bli en del av vår aktiva verksamhet? Läs mer om hur du går tillväga genom länken nedan!